Näytetään tekstit, joissa on tunniste Unelmointia. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Unelmointia. Näytä kaikki tekstit

sunnuntai 13. maaliskuuta 2011

Reissua - Amerikka osa 2

Tää kirjoittelu on ollut taas aika jäissä, sillä jotenkin on pitänyt saada elämä takasin raiteilleen tyttöjen lähdön jälkeen. Helppoa se ei ole ollut (varsinkin eka viikko meni aika sumussa), mutta onneksi oon ollut tosi kiireinen. On ollut musikaalia, konserttia, Vancouverissa Svenjan moikkaamista, kävelylenkkejä, carpartyja, kahvittelua, leffojaleffoja ja taas leffoja sekä huomenna alkavien reissujen loppusuunnittelua.

Perjantaina siis alkoi kauan odotettu SPRING BREAK ja oon kyllä niiiiin ilonen! Varsinkin kulunut viikko oli aika raskas, kun tyttäreni oli viruksen takia kotosalla, päivät meni hänen viihdyttämiseen. Nyt on kuitenkin perhe lähtenyt jo risteilemään Meksikoon ja minä olen talo-ja gerbiilivahtina, ainakin hetken.

Maanantai-aamuna kello 5am lennän nimittäin Bellinghamista New Orleansiin elämään viikon yliopistoelämää ystäväni Maijan opastuksella. Sieltä suuntaan (yksin!) Vegasiin - tarkoitus ei kuitenkaan ole voittaa miljoonia kasinolla tai päästä pikanaimisiin, vaan käydä ihailemassa Grand Canyonia, can't wait! Gambling capitalista lennän vielä San Franciscoon, jossa tapaan ystäväni Laran ja ihastellaan kaupunkia muutama päivä ennen kotiintuloa. Ja Bon Jovin konserttia host-äidin kanssa! '
Sitten onkin pian jo huhtikuu, eli virallisesti kevät! Hirmu nopeasti tää aika kyllä menee, toistan sitä joka postauksessa, mutta en voi ymmärtää.. Muutama vaivainen kuukausi jälellä, alettiin ystäväni Elinan kanssa jo laskea päiviä siihen kun nähdään Washington DC:n kentällä (sillon räjähtää!). Reilu 120 päivää taisi olla laskutoimitusten lopputulos.

Ei muuten ollut ihan paha sääennuste taaskaan Jenkki-oleskelulleni, varsinkin tuolla Louisianassa pitäisi olla melkeinpä +25C koko viikon, sitä odotellessa! :-) Tiedossa alligaattoreita, biitsiä, outlet malleja, risteilyä Mississipillä jne jne.

Oli muuten hieman jännät paikat, kun tyttö, joka lupasi ajaa minut lentokentälle, eli rajan yli, ilmotti eilen, että hänen passinsa oli vanhentunut eikä tietenkään onnistu sitten. Tässä meni tämä päivä aika kivasti murehtiessa, mitä tehdä, mutta onneksi lopulta yksi ystäväni lupasi hoitaa homman. Tai ainakin tiputtaa rajalle, voisin siitä kävellä yli ja lifta.. siis ottaa taksin kentälle;-) (Kuvittelen iskä sun ilmeen!)
Nähdäänpä siis noin kahden viikon päästä, toivottavasti hieman ruskettuneempana ja paremmassa kunnossa (tällä viikolla ei kerennyt salillekaan :S). Ja lupaan muistaa aurinkorasvan tällä kertaa, etten näytä ihan lobsterilta kuten Losissa rannalle nukahtamisen jälkeen! Miten siitäkin voi olla jo kuukausi, huoh..

Loppuun vielä Hairography-terveiset Francisco-tytöiltä! (Jotka alkoi muuten tänään suunnitella toukokuulle Hawaii-reissua, mmmmm!)



Cultus Lake hair party!

maanantai 31. tammikuuta 2011

Dreams are coming true..

En malta ennää pidätellä näitä uutisia, vaan pittää hehkuttaa tulevia reissuja sekä tapahtumia, I'm soooo bumped niinkun ne täällä päin tuppaa sanomaan! Jotenkin en oo hirveästi edes ajatellu näitä matkoja kun on kiirettä pitäny, mut niin se aika lentää, et ne on ihan just edessä.

Eli, ensinäkin LOS ANGELES, enkelten kaupunki on minun, Ellan, Svenjan ja itävaltalaisen ystävämme Laran armoilla 10.-14.2. Eräs täkäläinen ystävämme ajaa meidät kentälle, josta sitten suihkautetaan Losiin, käydään katsastamassa niin Walk of Famet kuin Universal Studiotkin. Disneyland jää tällä kertaa väliin ajan- ja rahanpuutteen takia, mutta aattelin, että jos sitä kerkeäis siinä edustalla vaikka poseeraamaan :-) Ja huhhuu, osittain ystävänpäivähumuakin kerkeän nähdä Jenkkilän malliin, mitenköhän lie vaaleanpunaisia sydämiä joka kadunkulmassa?


"But if you get to California
Save a piece of gold for me" ; Michael Buble - Hollywood


Sitten seuraava iloinen asia on Hillsong Unitedin konsertti 23.2. Abbotsfordissa! En vielä tiedä mistä nappasen seuraa, mutta ei se nyt haittaa jos joudun siellä itekseni olemaan. Kyseessä on siis kristillistä musiikkia soittava bändi, omassa genressään äärimmäisen suosittu sekä tunnettu. Olin aika järkyttynyt, että näille kulmille saapuvat, kiertävät nimittäin yleensä pikemminkin sellaisia paikkoja kuin New York tai Kalifornia. Mutta en valita!

Hillsong - From The Inside Out

Spring Break (hiihtolomaksi en sitä hyvällä tahollakaan voi kutsua, kun ei täällä oo ees tammikuussa lunta) koittaa maaliskuun puolessavälissä ja noiksi kahdeksi viikoksi onkin jo hurjasti suunnitelmia. Ensin lennän 14. päivä NEW ORLEANSIIN moikkaamaan Maija-ystävääni viikoksi, josta suuntaan 21.3. LAS VEGASIIN tuhlaam.. siis käyttämään viisaasti rahani esimerkiksi Grand Canyon-reissuun. Tarkoituksena olisi Vegasissa treffata Lara ja sieltä sitten pari päivää kaupunkia katsottuamme matkustaa vielä SAN FRANCISCOON. Meidät kuitenkin pittää laittaa Vegasin seikkailujen jälkee Alcatraziin, niin..


New Orleans should be aware of the two blondes who are gonna dominate the city soon!


Las Vegas is waiting for us!


Beautiful San Francisco is one of our destinations in 1,5 months

Siinä sitä menneekin tässä pari kuukautta kun nuo reissut on käynyt ja sitten toipuu niistä. Pääsiäisen viiden päivän lomalle oon jo miettinyt BC kierrosta, eli ihan täällä Kanadassa pysyttelisin. Banff, Jasper, Edmonton.. Olisihan noita kohteita.

AI NIIN! Tosiaan suunnitelmahan on kesällä se, että heinäkuun puolessavälissä lennän Seattlesta Washington DC:hin ystäväni Elinan huomaan pariksi viikoksi, kävästään ainakin New Yorkissa ja tittidiii.. (nyt voin jo kertoa, kun on liputkin maksettu) 3.8.2011 olen takaisin Helsingissä! Voitte siis merkata kalenteriinne jo, odotan autokulkuetta kentälle ;-) No ei, mutta löysin erittäin halvan tarjouksen niin se ratkaisi sitten aika helposti, millon suuntaan takaisin kotimaan kamaralle. Vähän aikaa pitää täällä kuitenkin vielä pysytellä ja ottaa kaikki irti siitä, mitä Pohjois-Amerikalla on tarjottavana!



I love it here but I miss this view, too! From our dock in Hirvensalmi

EDIT! Katsoinkin tarkemmin paluulippuani Suomeen ja olin hieman edella aikaani. 2.8. lahtee siis lentoni DC:sta, mutta perilla Helsingissa se on vasta kolmannen paivan puolella, iltapaivalla tarkkaan ottaen. Etta ihan vaan tiedoksi, ossaatte varautua :-)