Tavarat on (melkein kokonaan) pakattu, passi ja liput ovat tallessa sekä kyyti odottamassa. Kultaiset tähdet, valkoiset kyltit ja hiekkarannat odottavat, LOS ANGELES, here I come! See ya on the Valentine's Day <3!
Ps, voitte tämän kuvan avulla päästä lämpöisiin tunnelmiin mukaan! ;-)